Life by Marie

června 01, 2016


Ahoj, jmenuji se Marie a jsem autorkou tohoto blogu. Pocházím z malé vesničky na Vysočině, v nynější době studuji vysokou školu v Brně. Je mi 20 let. 
Mezi mé koníčky patří líčení a kosmetika obecně, četba, cestování a někdy i něco uvařím. Sportu se moc nevěnuji, ale snaha to změnit někde uvnitř mě je. 
Můj blog je tedy věnován hlavně kosmetice, ale najdete zde nějaké tipy a triky a střípky z mého života. Doufám, že se Vám u mě na blogu bude líbit, pokud ano, můžete mě sledovat na sociálních sítích.

Kontaktní email: lifebymarie@gmail.com
PP = product placement


  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak se těším na první článek. A jinak přeji hodně štěstí v blogování.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak hodně štěstí v blogování a těším se na další články!
    Máme to podobně. Mé město mě nudí neskutečně bydlím na malém městě a všude je to to samé a ve škole potkávám lidi, které ráda nemám takže opět nuda! Už se těším až vypadnu někam jinam :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat