Proč Soufeel? Aneb Pandora mě nebere!

října 21, 2016

Vítám Vás u nového článku,
      dnes zabrousíme do šperkového ráje. Nedávno jsem si objednala náramek, který je nápadně podobný náramkům od značky Pandora - všechny víme, všechny známe. Upřímně řečeno, je mi jedno kdo začal tyto náramky vyrábět dříve a kde je ta prvotní idea - ani jsem to nezjišťovala.

Nad koupí Pandory jsem dlouho, ale opravdu dlouho, přemýšlela. Nicméně jsem si říkala, že je to na kousek stříbra strašně předražené a pořád jsem odolávala. Pak jsem narazila na značku Soufeel, kde právě prodávají podobné náramky a samozřejmě i další šperky. Prohlédla jsem si co tato značka nabízí a čím víc jsem pokukovala po jejich stránce, tím více se pro mě tato značka stávala sympatičnější než právě Pandora (což není zase tak těžké, protože Pandora je mi opravdu nesympatická).

Oba výrobky od obou značek jsem porovnávala a kvalitativně vypadají stejně - oba ze sterlingového stříbra. (Samozřejmě se náramky vyrábí i z jiných kovů, ale mě zajímalo stříbro - z drahých kovů ho mám nejradši).
A jak to dopadlo? Neodolala jsem a náramek spolu se 3 přívěsky si objednala. Jelikož se tyto šperky odesílají z Ameriky je nutné platit předem. Přívěsek mi přišel za dva týdny a právě dnes jsem měla možnost si balíček konečně rozbalit.



Tady už můžete vidět můj výběr. Zvolila jsem si přívěsek se srdíčky, což prostě a jednoduše značí lásku - žádné složitosti. Dále jsem volila modrý kamínek proto, že modrá patří dlouhá léta mezi mé nejoblíbenější barvy. A poslední (můj nejoblíbenější) přívěsek je sovička s absolventskou čepičkou. Je známo, že sova je symbolem modrousti a tak trochu doufám, že mi bude vždy připomínat, jak je studium důležité. A navíc je prostě rozkošná. Co říkáte?

Pokud jde o délku náramku, zvolila jsem 16 cm - podle videa, které mají na stránce. Toto video mi velice pomohlo najít svou správnou velikost. V balíčku je přibalen pytlíček na náramek a hadřík na leštění stříbra - PLUS!

Rozhodně doporučuji se podívat na jejich webové stránky - například právě teď mají kolekci Halloween a přibývají i přívěsky s Vánoční tematikou.

Pokud by jste se rozhodly si koupit cokoli od této značky nezapomeňte využít slevový kód BLOG5, pro 5% slevu.

A proč jsem si zvolila Soufeel a ne Pandoru?
1. Prvním důvodem byl hlavně nabídka zboží. Pandora má opravdu nádherné šperky. Nicméně Soufeel a jeho nabídka se mi zdá lákavější. Jelikož tyto náramky většinou odráží osobnost majitele, zdá se mi, že díky této značce svůj náramek lépe personalizujete. Například si můžete na přívěšek nechat dát fotku.

2. Pandora, jak jsem již psala, je mi značně nesympatická. Mají sice své webové stránky, ale objednat si z nich nic nemůžete. Musíte letět do kamenného obchodu, kde jsou neustále fronty až za roh, protože do obchodu se dostane pouze tolik zákazníků, kolik je v obchodě prodavaček. Což uplně nesnáším, když vejdete do obchodu a už se k vám žene prodavačka a vy nemáte jedinou možnost se podívat na zboží osamotě, popřemýšlet o tom zda se vám produkt vážně líbí nebo ne.

3. Posledním důvodem byla cena. Ano samozřejmě, náramky jsou ze stříbra, nicméně stříbro není tak drahé. Prostě a jednoduše platíte za to, aby na náramku bylo vyraženo Pandora - o nic jiného tu nejde.

Abych Pandoru pouze nehanila, zjistila jsem, že pokud máte originální náramek můžete ho 1x nebo 2x (teď si nejsem jistá) do roka donést do obchodu nechat si náramek vyčistit - BEZPLATNĚ 

A co Vy a Pandora? Nějaké zkušenosti? Co si myslíte o cenách?

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Vypada super, ja pandoru taky nemam, moc drahe a celkove naramky moc nenosim =)
    LUCY

    OdpovědětVymazat
  2. Mamka mi teď chce koupit z Avonu náramek (jo, z Avonu, ale to co chci říct...) a já zrovna i přemýšlela, že bych si k tomu chtěla kupovat další přívěsky. Sice na to moc nejsem, ale možná občas na tu ruku bych si to mohla vzít, ne? Ale prostě... dávat za přívěsek 1 000,-? Mě už je na omdlení z toho, že sestřenka na ruce nosí už dobrých 20 000,- a je to jenom pár přívěsků od Pandory :D Takže moc děkuju za tip. Sice to nebude o moc levnější, co? Ale můžu zkusit se na to podívat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář, zkus se na tu stránku podívat. Můj náramek se 3 přívěsky byl v hodnotě 77 dolarů (nějaké takové číslo). Což je něco málo pod 2 000. Přijde mi to mnohem přijatelnější než Pandora. Navíc je to z kvalitního stříbra :)

      Vymazat
  3. Ahoj, šperky značky Pandora jsem nikdy nevlastnila a ani mě nějak zvlášť nelákají. Pro mě je to přeplacená značka, která nabízí sice pěkné výrobky, ale za neodpovídající cenu. Jinak než náramky, více preferuji náušnice nebo náhrdelníky či řetízky s přívěskem.

    OdpovědětVymazat
  4. Pandoru nemám, ale mám náramek, který je jí velmi podobný. Můj názor na Pandoru je takový smíšený, dřív to byla větší bomba, teď už je to takové běžné :)

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá super ale mňa celkovo takéto náramky moc neberú, nenosila by som ich, jediné, ktoré sa mi páčia sú Shamballa:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  6. Osobne nemám rada pandoru najmä kvôli extrémne vysokej cene. V každom prípade si myslím, že tento náramok je naozaj krásny a to že to nie je Pandora? podľa mňa na značke nezáleží

    OdpovědětVymazat
  7. Já tedy za Pnadora tým taky nekopu ale mám ráda Trolbeads :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  8. Naramky co vypadaji jako od pandory ale nejsou pandora ted vyrabi docela hodne firem. Me se libi jak pise slecna nade mnou Trolbeads ty jsou fakt nadherne :)

    OdpovědětVymazat