RECENZE Matné rtěnky

října 10, 2016

Ahoj Ahoj,
  opět přicházím s recenzí a to matných rtěnek, které jsou teď ve velké oblibě. Zatím jich nemám větší sbírku, ale to plánuji napravit. Dnes zrecenzuji matné rtěnky od Essence a matný lip cream od Catrice.

Rtěnky od Essence mám dvě, odstíny jsou na fotce, pokud se jedná o nude odstín. Je vcelku vyhovující - na mých rtech vydrží tak dlouho jak potřebuji -  okolo 3 hodin. Samozřejmě poté se musí poupravit a znovu nanést. Co mě zarazilo, je to, že na rtěnky od Essence jsem nikdy nepotřebovala konturovací tužku. Na tuto rtěnku ji nutně potřebuji. Protože bez ní neudělá na rtech takovou parádu a odstín je na rtech nestejnoměrně nanesený. Konturku používám též od Essence - Lipliner 11 In the nude.Tento odstín docela příjemně voní, vůně není vtíravá a ani moc výrazná.






Tato rtěnka vydrží pití ale s jídlem si už neporadí. Rty nevysušuje a nezvýrazňuje šupinky. Jak jsem již psala vydrží v pohodě 3 hodiny, ale v nouzi nejvyšší se s ní dá přežít bez upravování i celý den ve škole - samozřejmě jen proto, že je to nude odstín a nedokonalosti nejsou zase až tak uplně vidět. Ale pro mě je lepší si rtěnku poupravit než se pak strachovat jestli jsem za strašáka nebo ne.

Pokud jde o odstín Pink up your life, to je zcela jiné kafe. Na rtech drží jako přibitá. Po několika hodinách vypadá stejně jako čertve nanesená na rty. Rtěnku jsem si nanesla v 9 hodin ráno, šla jsem do města, dala si oběd, přes den jsem často pila. A večer když jsem se šla odličovat rtěnka tam pořád byla. Ani jsem se o ni přes den nestarala, neupravovala nic. Podle mě je tahle rtěnka skvělá! I když je matná tak nevysušuje a ta výdrž!!

Přesně jako na fotce vypadala rtěnka i v 10 hodin večer, dle mého názoru je to opravdu slušná výdrž na rtěnku, který stojí okolo 60Kč. Samozřejmě nemám ozkoušené jiné odstíny z tého řady. Pokud Vy ano, dejte mi schválně vědět jak jsou na tom jiné odstíny.

A na řadě je tekutá rtěnka od Catrice v odstínu 040 Plumming Bird, na kterou jsem se ze všech tří těšila uplně nejvíce. Bohužel, mě nejvíce zklamala. Barva je to sice pěkná, tmavě malinová. Avšak výdrž stojí za prd... Ráno jsem si jí nanesla a když jsem se po 2hodinové přednášce vrátila domů rtěnka byla vybledlá a neměla takový šmrc jako ráno. Nicméně používat jí budu dál, protože barva je to skvělá, jen bohužel musí se často upravovat a znovu nanášet na rty.

Teď jsem si povšimla, že rtěnka na fotce nevypadá uplně stejně jako ve skutečnosti. Ve skutečnosti je trochu víc do červena, není tak smutná jako na fotce.

Schválně, co Vy a matné rty? Já jsem jim poslední dobou docela propadla a matné rtěnky teď používám neustále na ty normální se ani nepodívám.

  • Share:

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Krásné barvičky :-) dříve jsem před matnými rtěnka zavírala dveře. Teď chystám také velký test rtěnek, kde budou i ty matné, tak jsem zvědavá, jak obstojí :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Matné rtěnky mám nejraději a na fotkách vypadají nejlépe. Nedělají stíny kolem úst s vydrží opravdu dost. Já používám lesk od Bourjois z edice Velvet, Dermacol 16 H LIP nebo Rimmel Provocalips. Od Bourjois jsou prý skvělé i matné rtěnky, tak si určitě pořídím i nějaký odstín z té řady.
    Jinak od Essence ani Catrice jsem zatím žádné rtěnky ani lesky nezkoušela, ale dobré recenze jsou na Essence, tak možná kouknu i tam :)

    http://markpo.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Barvy naprosto super! Všechny ti perfektně sednou podle mě ;) a ten poslední odstín nevypadá takhle vůbec smutně, naopal je to krásná podzimní barva :) škoda té výdrže... já žádnou matnou rtěnku nemám, akorát konturku :) a někde na cestě mám matnou clinique pop. :) Bude to vlastně má první zkušenost s matnou rtěnkou :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný výběr barev. :) Také jsem zkoušela jednu od Essence (název už si bohužel nepamatuji) :D a byla jsem spokojená. :)
    thelovecosmetics1.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. krásne farby :) a na dennom svetle na tej fotke vyzerajú ešte lepšie :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  7. Ja milujem matne ruze, ale dost mi zvyraznuju supinky na perach, ale aj tak sa ich neviem vzdat,
    ta druha od essence ma, ale dost zaujala :)

    OdpovědětVymazat
  8. ten odtieň 23 je krásny, no mne tieto rúže nevydržia dlho na perách, mám radšej tekuté :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  9. Essence rúže som nikdy neskúšala, takže ti neviem poradiť, aké sú ich odtiene. Mne veľmi sedia rúže Rimmel, tam si viem vybrať.

    OdpovědětVymazat