RECENZE: Garnier - Moisture Aqua Bomb Tissue Mask

listopadu 14, 2016

Jistě jste zaregistrovaly, že Garnier přivedl na trh nové textilní masky. Jelikož na podzim trpím na suchou pokožku (tento rok extrémně), rozhodla jsem se nový zázrak vyzkoušet. Naběhla jsem tedy do DM, ale sehnala jsem pouze jeden typ masky, a to Moisture + Aqua Bomb, Super Hydrating & Repulping. Garnier přišel ale ještě s jednou maskou - Moisture + Freshness, Super Hydrating & Purifying.

Tato maska je s výtažkem z granátového jablka, obsahuje kyselinu hyaluronovou a glycerin - což moje pleť zrovna moc nemusí, ale řekla jsem si, že to vyzkouším.
Tento produkt slibuje, že 1 maska nahradí 1 týden používání pleťového séra. Zvědavostí skoro nedýchám. Vážně doufám, že mi maska pomůže a nebude se mi loupat pleť - teď je to vážně extrém HROZNÝ!
Na zadní straně obalu je návod jak masku použít, takže se nemusíte bát, že nebudete vědět co s ní.
Je doporučeno masku nechat na pleti 15 minut, jelikož jsem měla při prvním použití dostatek času, a tak trochu jsem i na masku zapomněla, nechala jsem ji na pleti asi hodinu. I po takové době maska byla příjemná.


Když jsem se snažila masku aplikovat zjistila jsem, že mám malý obličej. Maska je obrovská, ale otvory na oči jsou zase malinké. Ale je těžké trefit rozměry, aby sedla každému obličeji. Ale maska je příjemná chladivá na pleti netahá, nepálí ani po delší době...
Když jsem ubrousek sundala z obličeje, bylo přesně vidět, kde mám problém s vysušenou pletí - právě tam byl ubrousek suchý, vše se vpilo do pleti a ostatní části ubrousku si i po té hodině zachovaly vlhkost.

A teď už k účinkům
Pleť je po sejmutí masky viditělně hydratovanější, nevím jestli i vyplňuje jemné vrásky - zatím žádné nemám tak nemůžu posoudit... Na suchá místa na obličeji mi maska pomohla, nicméně je stále vidět, že jsou sušší. Ale pokrok je to velký. Po masce jsem použila svůj oblíbený hydratační krém a na suchým místech pleti se vsákl jako nic.

Vcelku se mi tento produkt zalíbil, hydratuje pěkně a zásobu, kterou jsem si pořídila určitě nepřijde vniveč. Nicméně si nejsem jistá popiskem masky, že má nahradit týdenní používání séra za 15 minut? To těžko. Ale jako hydratační maska je výborná.
A co Vy? Už jste tuto anebo druhou masku od Garnier vyzkoušely? Jaký máte názor?
A jak jste na tom vy s přicházející zimou a suchou pokožkou?



  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tak tuhle masku jsem ještě nezloušela. Na masky moc nejsem, vzpomenu si tak jednou za měsíc. Raději používám denní a noční krémy. Také od Garnier :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechalas to hodinu? :D taky zapominam :D kazdopadne hodne me zaujalo ty suchy mista, ze too vazne funguje, taky trpim na suchou plet, asii vyzkousim

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano hodinu :D nějak jsem na masku zapomněla. Ale aspoň jsem po takové době viděla, kam se produkt přesně vsákl více a kam méně :)

      Vymazat