RECENZE: Catrice - Absolute Rose

prosince 01, 2016

Asi před rokem, přišla značka Catrice se svými novými paletkami. Když paletky přišly na trh, všude se o nich mluvilo a psalo - proto mě nelákalo si jí koupit. (Když se o něčem mluví všude a dlouho, začíná mě produkt nudit). Nicméně jsem na paletky narazila nedávno a řekla jsem si, že paletku přeci jen vyzkouším.

Při vybírání paletky nastal velký problém - nevěděla jsem kterou. Lákala mě ta nude, ale nude paletek a stínů mám doma dost. Zvolila jsem tedy Absolute Rose.



Stíny mám doma už několik týdnů, ale pořád si nemůžu udělat jednotný názor. Pigmentace není nic moc. Ale ani jsem žádný zázrak nečekala.

Po celodenním nošení není na víčku poznat, kterou barvu jste si na něj daly. Na dlouhodobé nošení to rozhodně není. Navíc se nedají moc vrstvit, ale jemný look s nimi jde vytvořit.
 
Na druhou stranu i přes tyhle mínusy se paletka stala mou oblíbenou. Používám jí, když ráno totálně nestíhám, ale nechci vyjít bez líčení. Jde se nalíčit i jedním štětcem a netrvá to ani minutu.

Schválně mi napište, jestli máte nějaké produkty, které v podstatě nejsou žádná hitparáda, ale vy jste si je oblíbily?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ja nejvic pouzivam nude paletku, ted si nevzpomenu na znacku, ale byla za par kacek a je fakt bozi, zadna hitparada, ale sakra fakt nevim znacku :/ Kazdopadne je ted skoro jedina, co pouzivam :)

    OdpovědětVymazat