Letní čtení I.

července 23, 2017

Minulý rok jsem maturovala, nezbývalo mi na čtení tolik času jak jsem si přála. Nicméně maturita, přijímačky a dokonce i zkouškové je konečně za mnou, takže se s klidným svědomím můžu pustit do knih, které se mi v knihovně nakupily.

LOVE X STYLE X LIFE
"Jediná kniha o stylu, kterou potřebujete"

Garance Doré je ilustrátorka, fotografka, autorka a zakladatelka veleúspěšného blogu - garancedore.com
Narodila se ve Francii, na Korsice, nyní žije v New Yorku.

Její články se objevují v britských a francouzských periodikách jako Vogue, Wall Street Journal, New York Times a Elle. Spolupracovala s módními návrháři jako Céline, Chloé, Dior, Prada, Nars, ...

Láska X Style X Život je její první kniha.
New York Times nazývá Garance "strážkyní stylu".


Kniha je rozdělena do pěti velkých kapitol, a to Styl, Zaměstnání, Krása, Elegance a Láska. Z čehož se dá rozeznat, že knížka není pouze o stylu oblékání, ale o stylu jako takovém. Což mě vlastně dohnalo ke koupi.
Dozvíme se jak najít vlastní styl, jak si nic nedělat z porušování pravidel, jak žijí Newyorčanky a jak zase Francouzsky. Podkapitola "Jak vyrůst do krásy" mě vážně pobavila.


V kapitole Krása je pár rychlých tipů ohledně líčení, rady jak vypadat dobře na fotografiích a rozhovor s Drew Barrymoreovou. Pro mě byla nejzajímavější kapitolou "Manikúra! Pedikúra! Masáž obličeje!". 


Celá kniha je protkaná osobními příběhy a zkušenostmi autorky, popisuje i své příbuzné a jejich původ, na kterém ukazuje styly různých národností. Dále na stránkách nalezneme několik autorčiných zajímavých myšlenek.




  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Skvělý tip, takovéhle knihy mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za inspiraci:)! Myslím, že už mám vybranou další knihu, na kterou se budu těšit až ji budu moct přečíst:)!

    http://ourlittlesecreet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Knížka vypadá moc zajímavě, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Fajn tip. Kniha se mi vzhledově líbí, jen mě tedy obsah míjí :D

    Gabux

    OdpovědětVymazat