RECENZE: Štětce na makeup

července 31, 2017

Objednala jsem si z eshopu Rosegal.com stětce na makeup. Neočekávala jsem od štětců mnoho, na to, byly opravdu moc levné. Vím, že spousta slečen si kupuje štětce právě na čínských eshopech, proto jsem je chtěla vyzkoušet. Domů mi přišla sada 10 štětců, 5 z nich je na pleť a 5 na oči. 


Začneme se štětci na makeup. Už na první pohled je vidět, že nejsou zcela kvalitní. Štětiny jsou nerovnoměrně střižené a také hodně vypadávají. Štětiny pelichají i při používání, takže na pleti zůstávají, a pak je musíte jiným štětcem dostat pryč z obličeje.  Na dřevěné rukojeti je zcela patrné vytékající lepidlo z kovové části. Z kovové části také vylézají štětiny směrem k rukojeti. Kovová část rukojeti se nepatrně hýbe, očekávám tedy, že po několikátém umytí se mi štětce rozpadnou.

Štětec na tvářenku, pudr i na konturování jsou tak akorát husté. Ale i tak s nimi mám problém, zdá se mi, že po nanesení pudrovéhu produktu a jeho následném blendení se na pleti vytvoří nehezké fleky. Produkty mám ozkoušené, takže to musí být štětci.
Co se týče toho na makeup je dle mého názoru není vhodný. Není dostatečně hustý a makeup nezapracuje dobře do pleti.


Abych pravdu řekla, nejsem s nimi spokojená. Doma mám jiné, sice dražší, ale kvalitnější štětce, které nepelichají a pracuje se s nimi výborně.


Nyní je se přesunu ke štětcům na oči, kde je má recenze trochu pozitivnější. Nicméně žádná hitparáda to také není. Opět jsou štětiny nerovnoměrně střižené a opět vypadávají. Na druhou stranu se s nimi mnohem lépe pracuje. Na stíny jsou skvělé, dokonce se s nimi dá pracovat i s krémovými produkty, což jsem opravdu nečekala a jsem mile překvapena. Znovu čekám problém s mytím a lepidlem v rukojeti, sice se vždy snažím, aby se do rukojeti voda nedostala, ale známe to všechny. Nějaká ta kapka se tam vždy dostane.


Na závěr:
Štětce bych si z čínského eshopu už nikdy nekoupila, vím stojí pár korun, ale po několika mytí očekávám, že budou uplně vypelichané nebo se rozpadnou. To radši zainvestuji do dražšího štětce, který bude kvalitní a vydrží mi několik let, když se o ně budu správně starat.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. niečo podobné som si chcela objednať aj ja.
    nemyslím, že by vypelichali tak rýchlo, ale nie je to najväčšia kvalita na svete... :).
    však vyzerajú pekne a snáď ti chvíľu poslúžia :).

    KEJMY ♥.

    OdpovědětVymazat