Inspirace CUT & CREASE

srpna 21, 2017

V Létě mám v oblibě nosit spíše světlé stíny, dnes jsem své líčení vyfotila a řekla jsem si, že napíšu i rychlý článek. Tento look jen inspirován očním makeupem cut & crease.

Stíny jsou jemné a pod brýlemi vypadají krásně. Líčení krásně rozzáří oko.

Na pleť jsem použila své největší oblíbence a to:
- Dermacol, 24h Control Makeup, odstín 1
- Rimmel, Match Perfection Concealer, odstín 010 Ivory
- Rimmel, Stay Matte powder, odstín 001 Transparent
- Sleek, Face Contour Kit
Pod stíny jsem použila svou oblíbenou bázi od Dermacolu. Všechny stíny jsem použila z paletky od Makeup Revolution, paletka Chocolate and Peaches. Nejdříve jsem si mernkovým stínem vystínovala oko a přidala jsem do ohybu i tmavší hnědou, abych prohloubila pohled. Následně jsem na pohyblivé víčko nanesla korektor, abych si připravila víčko pro světlejší stín. A samozřejmě jsem nemohla vynechat ani linky, bez kterých mi líčení přijde vždy neúplné. A nakonec řasenka Maybelline, Lash Sensational.
Obočí je rám celého obličeje, proto nezapomínám ani na něj. Použila jsem paletku od Gabrielly Salvete, kterou jsem obočí zvýraznila. V paletce je i fixační gel, který mi nevyhovuje, proto na zafixování používám gel od Essence, Make me brow.
Líčení jsem doplnila už jenom Lip Creamem od Nyxu v odstínu San Paulo. Pod něj jsem použila konturku od Essence v odstínu 11 In the nude.



  • Share:

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Líčení je krásné! :) Přála bych si umět takovéto linky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Toto je krásne! Tento makeup trend sa mi veľmi páči a skúšala som ho xy krát, ale ešte mi asi tak dobre ako tebe nevyšiel. Budem skúšať ďalej
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za pochvalu, určitě to zkoušej dál :)

      Vymazat
  3. mas skvele udelany ty linky! to se mi nikdy nepovede :-/

    OdpovědětVymazat