NÁKUPY - Rosegal II.

Je tu nový článek a je opět nákupový, poslední dobou jsem jak utržená ze řetězu. Tuto objednávku jsem zaměřila spíše na produkty, které jsem chtěla vyzkoušet.

Už nějakou dobu jsem si chtěla koupit nějaký choker. Vsadila jsem na tento jednoduchý, koženkový. Je trochu větší na svůj krk bych snesla i menší, ale dá se v pohodě nosit. Na nošení v létě je nepříjemný, krk se pod nimi potí. Ale musím uznat, že se mi tenhle trend opravdu líbí. Ještě si ze svého dětství pamatuji, že se nosily.

Další choker, který mi přišel je z jemné černé krajky. Očekávala jsem, že bude na krku škrábat, ale není tomu tak. Je příjemný a je i kratší než ten koženkový.

Naušnice, které mě zaujaly na první pohled jsou tyto perličky s oušky. Jsou roztomilé, kouzelné a na uchu vypadají skvěle. V každém případě Vám doporučuji se podívat se alespoň na šperky, mají je za pár korun a jsou tam opravdu pěkné kousky.

Pro přítele jsem objednala jedno tričko. Vybrala jsem velikost M, kterou normálně kupuje i v ČR. Velikost jakž takž odpovídá. Materiál je příjemný.  Z trika tu a tam koukají nějaké nitky, které je nutno odstřihnout. V podpaždí je šev podivně překroucený, vidět to není. Nicméně kdyby to bylo na jiném místě bude to vypadat opravdu divně.

Tričko je ozvláštněno touto koženkovou aplikací. Koženka je proděravelá, pokud to má být snaha o větrání nejsem si zcela jistá jestli je to efektivní.

Pro sebe jsem vybrala triko s dlouhým rukávem, který je ozvláštěný průstřihy. Tento kup nebyl nejlepší volbou, protože průstřihy neuvěřitelně škrábou, tričko na sobě neudržím dlouho. Ani materiál není nejpříjemnější.
Co se týče velikosti, objednala jsem si Mko, protože menší velikost nebyla na skladě. Velikost sedí a odpovídá Sku v ČR.

Objednala jsem si i sadu štětců, kterou jsem již recenzovala ZDE. Dále jsem rozbalila i masku proti černým tečkám a na její recenzi se můžete těšit každým dnem.

Komentáře

  1. Na chokerech také trochu ujíždím. Vyhovuje mi, že s nimi mohu do sprchy aniž by zčernaly :D mám hodně podobné tomu krajkovému :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja s minuly mesic objednala z ali celou sadu chokeru <3 obcas je trend kterymu podlehnu :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat