RECENZE: Korejská kosmetika SKIN 79

srpna 24, 2017

Objevila jsem pro mě novou Korejskou kosmetickou značku Skin 79. Produkty od této značky se dají zakoupit na eshopu bb-cream.cz. Je obecně známo, že ženy z Koreje mají krásnou a stále mladě vypadající pleť, právě proto mě lákalo vyzkoušet nějaké produkty z jejich kosmetiky. A jsem jednoduše NADŠENÁ. Výrobky, které jsem koupila určitě nebudou poslední.

Prvním produktem je  Oční krém Allancera Barrier.
Abych pravdu řekla, na první pohled se mi zalíbilo hlavně balení krému, které působí až luxusně.

Oční krém považuji za nutnou péči už i v mém věku, kůži mám pod očima tenounkou a suchou. Proto neustále hledám nové krémy, která mi budou nejvíce vyhovovat. Hydratací nemůžu nikdy nic pokazit. Rozhodně nepoužívám krémy proti vráskám, na to mám ještě čas, ale nějaký krém je potřeba. Produkt slibuje hydrataci a projasnění. Má redukovat tmavé kruhy pod očima.  Jako každý oční krém, používá se ráno i večer.
Cena: 345 Kč
Obsah: 30 ml

Oční okolí hydratuje opravdu krásně, pokud se jedná o projasnění nepociťuji žádnou změnu. Při pravidelném používání opravdu nepatrně redukuje kruhy pod očima, což opravdu potřebuji. V očích nepálí, má jemnou parfemaci. Balení obsahuje 30 ml produktu, u očního krému je to trochu neobvyklé, ale mě to vyhovuje.
Hodnocení: 10/10
Vhodila jsem do košíku tuto Kaolinovou masku se zeleným čajem, která dále obsahuje bentonitový jíl a prášek z fazolí adzuki. Maska má hloubkově čistit, vyhlazovat, regenerovat a zároveň hydratovat. Dle popisu je tedy vhodná na problematickou a mastnou pleť.
Bentonitový jíl má absorbční schopnosti - zbavuje pleti nečistot, toxických látek, mastnoty.
Prášek z fazole adzuki má funkci peelingu.
Zelený čaj podporuje proces regenerace, má protizánětlivé a tonizační účinky.
Cena: 245 Kč
Obsah: 95 ml
Maska má velice příjemnou konzistenci, je hustá a obsahuje malé částečky zeleného čaje. Krásně jemně a čistě voní. Nanáší se jako vždy na vyčištěnou pleť, nechává se působit 10 minut. Doporučuje se ji používat 1 - 2x týdně.
Na obličejí je maska příjemná, během zasychání stále voní. Smývá se trochu hůře. Po umytí je pleť  hebká, jemná a hlavně nevysušená. Po delším používání pozoruji, že má pleť se lepší, hurá!
Hodnocení: 10/10

Já si prostě s těmi páskami na nos nedám pokoj, nikdy na mě žádný nefungoval. Ale neustále musím zkoušet nové a nové, v tomto případě se to vyplatilo. Čistící pásky na nos, balení obsahuje 2 pásky.
Cena:  35 Kč
Nos jsem před nalepením pásky navhlčila teplou vodou, abych otevřela póry.

1. fáze je čistící, páska se nanáší na navlhčený nos a musí se řádně přimáčknout ke kůži. Páska musí být po aplikaci na nos suchá.  Nechává se působit 10-15 minut. Po uplynutím této doby se páska sundává, odstranění je trochu bolestivé.
A teď k výsledku, který mě mile překvapil. Konečně jsem našla pásek, který mi z nosu něco vytáhne. Sice toho není moc, ale něco se na něj chytí.
2. fáze je zklidňující, páska je z jedné strany textilní a z druhé strany je gelová. Příjemně chladí na nose a po odstranění čistící pásky skvěle pleť oživí. Druhá fáze se nechává působit 10 minut.
Skvělé je, že po použití tohoto produktu můžete rovnou vyrazit ven, nos není začervenalý ani nijak podrážděný. Nicméně kdybych chtěla pásky použít, před nějakou akcí, přijde mi aplikace trochu zdlouhavá.
Hodnocení: 9/10
Co Vy a korejská kosmetika?

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Miluju korejskou kosmetiku! Skin 79 jsem zatím ještě nezkoušela, ale momentálně používám Misshu. A s těmi ,,tahači" černých teček a nedokonalostí jsem na tom úplně stejně :D Ať jsem toho vyzkoušela nespočet, tak na mě nic nefungovalo :D Po těchto se ale podívám, vypadají skvěle!

    PS: Určitě se na Nike mrkni a zkus ty Lunar Converge, jsou měkoučký a myslím, že ti v nich bude moc dobře. A to jsem ráda, že župánek zůstane hebkej i po praní! Toho jsem se totiž bála :D

    Karolína & Maličkosti ze života

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Misshu se také chci podívat, děkuji za ten tip na boty, určitě se po nic mrknu :)

      Vymazat
  2. S korejskou kosmetikou mám pouze malé zkušenosti. Vyzkoušela jsem masku od Missha a nějaké BB creamy právě od značky Skin79 a s těmi jsem byla víceméně spokojená :) vždy to byly ale pouze vzorky, takže se chystám vyzkoušet nějaké plné produkty korejské kosmetiky.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat