RECENZE: Parfémové vody Yuven Lux

srpna 06, 2017

Před nedávnem jsem si na internetu začala všímat velkého boomu parfémových vod od značky Yuven Beauty a Yuven Lux. Tyto značky jsou původem ze Španělska, preferují hlavně vonné esence a design obalu je až na druhém místě, a tak by to mělo být. Parfémové vody náramně připomínají parfémy od různých světových značek ať je to už Dior, Chloé, DKNY, Chanel a další různé značky. Musím uznat, že parfémové vody jsou opravdu napodobeniny slavných parfémů.
Nikdy jsem nebyla a také nikdy nebudu zastáncem napodobenin a jiných příživnických napádů. Ale tato značka je mi sympatická. Už jen tím, že otevřeně přiznává, že parfémy jsou dosti podobné parfémům slavnějším a také mnohem dražším. Dále bych ocenila, že se nesnaží napodobit i flakon.

Yuven Lux 121, 150 ml
Složení:
Hlava - meloun, mandarinka
Srdce - růže, frézie
Základ - santalové dřevo, kosatec

Podobnost - Chloé - Chloé

Popisovat vůni je zbytečné, protože je od parfému od Chloé k nerozeznání. Pokud tento parfém nevlastníte dojděte si ho očichat do parfumerie.

Parfémové vody mají skvělou výdrž, vydrží skoro celý den a hlavním plusem je, že jsou za velice příznivou cenu. Množství je 150 ml, vydrží tedy opravdu dlouho.
Yuven Lux 117, 150 ml
Složení:
Hlava - květ pomerančovníku, pomeranč, bergamot, mandarinka
Srdce - jasmín, ylang-ylang, růže, mimóza
Základ - pižmo, vanilka, opoponax, vetiver, tonka fazole, pačuli

Podobnost - Chanel - Coco Mademoiselle

Parfémy jsou k sehnání na stránce krasnevune.cz. Expedice je rychlá, posílají i na Slovensko. Nicméně balení parfémových vod mě více než překvapil. Víčka jsou totiž balená zvlášť, může se tedy stát, že během dopravy se parfém rozlije. Což je velice nekonfortní. Mě se to sice nestalo, ale četla jsem různé recenze. Jedné slečně se vylil asi 1cm parfému. Flakon je skleněný, ale víčko je už plastové.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Zklamalo mě, že jsi nepřidala cenu jednoho parfému a taky třeba proklik přímo na daný produkt ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je 299 za kus, a proklik mám. Teď jsem to zkoušela a funguje :)

      Vymazat