RECENZE: Purifying peel-off mask

Asi všechny jsme už viděly reklamu na černou masku Pilaten. Slibuje nám naprosté zázraky s naší pletí. Koho by to nelákalo, mě tedy ano. Nicméně právě zmiňovaná maska stojí něco okolo 700Kč. Jelikož jsem o ní četla, že je uplně na nic, neobjednala jsem si jí.

Ale červíček ve mě hlodal dál, protože najít něco co Vám spolehlivě vytáhne černé tečky je opravdu těžké. Na mě nefunguje snad nic, kupované pásky, různé masky ani podomácku vyrobené produkty. Tento červíček nakonec vyhrál nad mou trpělivostí. Objednala jsem si černou masku od značky Disaar, která by měla být na stejném principu jako maska od Pilatenu.

Maska stála na zahraničním eshopu pár dolarů, za tu cenu jsem si řekla, že ji vyzkouším.

Nedočkavě jsem na masku čekala a když už konečně přišla ke mě domů, hned jsem jí musela vyzkoušet. Ale neočekávala jsem od ní v podstatě nic zvláštního a čekala jsem, že maska nebude fungovat.

První věc, které jsem si povšimla - maska smrdí jako lepidlo, hned jsem si vzpomněla na svá mladá léta ve škole, kdy jsme na vše patlali herkules, tak přesně to smrdí.

Opravdu jsem chtěla, aby maska fungovala nejdříve jsem si napařila nos, abych otevřela póry a černé tečky se tedy lépe uvolnily. Nanesla jsem si tenkou vrstvu a čekala jsem.

Mile mě překvapilo, že mi neslzely oči ani me nepálil nos, což bych očekávala od podobného pochybného produktu, vyrobeného nevím kde.
Maska zasychá poměrně rychle, ale už po prvním okamžicích jsem si povšimla, že maska dělá mapy. Na nose se vytváří mapy "čisté" pokožky. I když masku nanesete na celý nos, maska z určitých míst uteče. Nezjistila jsem proč stává se mi to poměrně často.
Přesně tohle se vytváří i na nose. Mám pocit, že maska na pleť nedokáže pořádně přilnout. Obávala jsem se strhávání masky, ale abych pravdu řekla, strhávání bylo jednoduché a nebylo bolestivé.
Nicméně vůbec nic, NIC maska nevytáhne.

Když jsem se na internetu dívala na recenze různých černých masek, našla jsem akorát podomácku vyrobené masky z lepidla. Nedělám si iluze, že tato maska je složením zázrak. Spíše mě překvapilo, že si někdo na obličej vážně naplácá lepidlo. Vždyť to musí pleti strasně uškodit, stejně jako koupené masky tohoto typu.

Jsem ráda, že jsem masku vyzkoušela, ale nemám potřebu ji používat. Zaprvé nefunguje a zadruhé se nepatrně bojím, aby se mi po ní pleť ještě nezhoršila.
Jaké máte s těmito maskami zkušenosti Vy?

Komentáře

  1. nejakú takúto masku tiež chcem skúsiť, ale neverím ani jednej z nich :D škoda, že táto tvoja veľmi nefungovala :/

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som takúto masku tiež skúšala, bola to ale iná značka a tiež nijaký výsledok, nič, jednoducho nepomohla vôbec, tiež sa začali robiť "mapy" takže týmto produktom už vôbec neverím. Ale viem, že kamarátka si kúpila v Amerike tiež túto čiernu masku, ale dala za ňu 70€ (čož je cca 1900 korún) a ona bola spokojná, ale to je zasa kopa peňazí...

    BookLovers

    OdpovědětVymazat

Okomentovat